Merhaba arkadaşlar nasılsınız ben sizinle birşey paylaşmak istedim ben 34+4 haftalık gebeyim aslında hamileliğim güzel gidiyor doktor Hersey yolunda diyor kan sonuçlarım falan hep temiz ama ben bebeğime bişi olcak diye çok korkuyorum sürekli evham ve vesvese ile boğusuyorum azcık hareketlerini hissetmeyeyim hemen bişi oldu korkusu acile gidiyorum ya bebeğime bişi olduysa doğduktan sonra olursa vb şeyler düşünmekten kendimi alıkoyamıyorm sürekli dua eden sureler okuyan Esmalar çeken bi insanım ama kurtulamıyorum bu düşünceden psikolog gittim dedikleri şey sosyal medyadan uzak dur kötü şeyler okuma vs oldu aileme diyorum abartma diyorlar ama gel bunu benim gönlüme anlat birde sigara kullanan bi gebeyim ne yazıkki belkide bu tetikliyor beni bırakamadım ama çevremde sigara kullanmayan erken doğum yapanlar var sigara kullanıp sağlıklı doğum yapanlar var lütfen beni sigara konusunda yargılamayın sadede dertleşmek istiyorum 🤍🌸 iyi insanlar iyiki var ismim Gülsüm bana dularınızda yer verir misiniz