Dnzz2 yoğurt aşeriyorum resmen çok sık yiyorum. Peynir süt biraz eksik kalıyo onun yanında. Ekstra takviyelerimide kullanıyorum. Ama yinede eksiklik varsa bilemiyorum kan tahlili yaptırmak lazım 🙄 el parmaklarım bi sabah bomba gibiydi kendime çok şaşırdım. Kemik ağrıları kaldı işte