Obirtazeanneee bebeğim makat gelişli daha döner mi bilmiyoruz. Dolabını şifonyerini, bebek arabasını aylar öncesinde aldıkkkk. Fiyatları zamlanır korkusuyla. (Korktuğumuz gibide oldu. Bebek arabasını 17 bine aldık . 24 bin olmuş) Elektrikli anakucağı, küveti, kamerası ,çantası, emziği ,biberonu… anlayacağınız kıyafet hariç gerekli herseyini aldık. Kıyafetide şöyle almadım kuzenlerimin üçününde çocuğu oldu yeni doğanları filan tertemiz. 32. Haftamda yıkıcam hastahane çantasını hazırlıcam. Eksiği olursa yine bakıp alcam.