Aleynagrbz Kızlar merhaba benim ilk gebeliğim o yüzden biraz tedirginim. 33+3 deyiz son günlerde vajinamda aşırı ağrı var hiç geçmiyor bacaklarımı açıp kapatırken yürürken hep var normal mi?
Esilaaya Aleynagrbz çatı kemiği ağrısı normal demişti doktorum. Haftan ilerledikçe kiyafet giyerken oturup kalkarken yatarken daha da artıyor
sym0109 Ben de tam 33’teyim yaklaşık 10-15 gündür aynı durumdan şikayetçiyim. Yürüdükçe sanki vajinamın olduğu bölgedeki kemiklerim ikiye ayrılıyor. Korkulacak bir şey yok normalmiş, vücut doğuma hazırlanıyor 🥲
Nbaykallat Doktor bana da normal dedi 31. Hafta bitiyor ama artık günlük yaşantıma devam edemeyecek seviyeye geldim ne yapcam bilmiyorum
serrascs ben de 33.haftadayım ve aynı ağrıları ben de çekiyorum. Normal herhalde artık ama bir şey öğrenirseniz yazın lütfen 🙏🏻