mrvcl9 ben ilk doğumumu memlekette yaptım o yüzden biraz acemilik oldu maalesef. Bende kadın doğumda serdar nemli olması lazım onu duymuştum iyi diye. Benim ilk 3 ayım biraz zor geçti bi kaç defa kadın doğuma acile gittim. Gördüklerim çok etkiledi. İki kişi düşük yapıyor kıvranıyor beklemek zorundasın doktor doğumda dediler. Bir kişi nazille den sevk edilmiş 31 haftalık hem sancısı hem açılması varmış ona hemen doğuma almalıyız dediler. Kadın haklı olarak yoğun bakım ya da küvez de yer var mı peki dedi 1 kişilik var senden önce gelen olursa ona verilir senin bebeğinde başka hastaneye gönderilir dediler. Bunlar beni çok etkiledi maalesef