Haftamız aynı inanılmaz bir mide yanması yaşıyorum 2 gündür daha öncesinde de yaşamıştım kısa sürmüştü bu da inşallah kısa sürer , bir bardak süt denedim, soda denedim , elma denedim , muz denedim geçmiyor gece yüksek yastık ile yatmaya başladım umarım işe yarar bir sonraki randevumda doktora görüneceğim