Kızlar merhaba 16. Haftamızdayız çok şükür. Sizlerde nasıl gidiyor? Benm bir de kızım var evim çok büyük ve evin tüm işlerini mecburen ben yapıyorum ayrıca bide çalışıyorum. Şuan yorgunluktan ve ağrılardan uyuyamıyorum bile umarım sıkıntı olmaz 😟 biraz dertleşmek istedim..