yagmur2026 ayyy Allah kolaylık sağlasın canım ben de güzel yalı hastanesinde olmayı düşünüyorum ücreti bilmiyorum indirim oluyor ama , işte şu anestezi olayı beni korkutuyor 😟 doktora anestezi olmadan istiyorum dedim , dayanabilir misin dedi . Doğum doktoru bizzat yapacakmış rahim filmini . Anestezi önerdi , henüz adet olamadığım için beklemedeyiz