gecekusuu Arkadaşlar şaka gibi sadece onlar bildi ve bugün net öğrendik @ZeynepDuru17 @Eymenkuzusu @Elamomy Teşekkür ederim size 🤍
SuEr_Tu1512 gecekusuu Banada kız dediler inşallah doğru bilmişlerdirr🤲 Bir oğlum var Rabbim hayırlısıyla birde kız nasip etsin inşallah 🙏
SuEr_Tu1512 gecekusuu 7,8,10 haftalık attım hepsine de 3ünde de kız dediler bakalım 12de gidicem cuma günü o zamanda atarım veya doktor söylerse öğrenirim inşallahhh🤲🩷
sunkiss Elamomy ben erkek hissediyorum ve de hep rüyalarıma giriyor bakalım ama doğru da olabilir tabi