Prensesdiana Merhaba 22 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri reflüyle uğraşıyorum zaten gebelikten önce de reflüm vardı şimdi daha çok tetiklendi kusarken kan geliyor ilk zamanlar acile gittim normal deyip geçiştirdiler aranızda yaşayan var mı
Bumah Prensesdiana bende ilk başlarda kusunca kanlı kusuyodum hiç gitmedim ama gırtlağım zorlandıgı için annem demişti kusmam bitince oda bitti