Merhaba dostlar..52 kilo hamileliğe başladım çok erken haftalarda çok hızlı kilo aldım olabildiğince yavaşlatmaya çalıştım ama şu an 61.5um 🥹 çok yediğimi düşünmüyorum sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ama masabaşı işte çalışıyorum, sizde durumlar nasıl