Beril16 Kızlar merhaba, Çatı muayeneniz ne zaman yapıldı? Nasıl geçti? Sizce çatı muayenesi doğumu tetikler mi 🌸
Citirmom Beril16 benim geçen hafta pazartesi yaptı, doğumu tetiklemedi. Ağrısı anlık çok ağrılı da değil
hamcokelek33 Beril16 az önce yapıldı 37+0da ama doktorum çok sıkı ve çok darsın dedi. Ama abartılacak bir muayene değil hafif acisi oluyor derin nefes alıp verincr geçiyor
tsmutter Beril16 37+2’de yapıldı, doktor çatımın dar sayılabileceğini ama stres yapmadığım için çok rahat muayene olduğumu söyledi. Ben hissetmedim bile 🤷🏻♀️