Tulayy1 Hanımlar benim bugün kontrolüm vardı son kontrole göre pek kilo almamış bebeğim byle bir durumla karşılaşıp sonradan düzelen varmı doktor bir sorun olmadığını belirtti ama içim rahat etmedi
Sevdapl Tulayy1 bebeğin pozisyonuna falan göre kilosu farklı çıkabiliyormuş. Benim de 34 ten 35 e geçerken 50 gram almıştı bir hafta da. Moralim bozulmuştu. Bir sonraki hafta 450 gram aldı. O yüzden moralinizi bozmayın doktor sorun görmediyse.
Gulefsan1 Tulayy1 ben de hep en az 200-300 gr alıyo diye seviniyordum. 36 dan 37 e geçerken 100 gr almış çıktı. Ben de kafaya taktım doktorum ama 1 haftada 50 gr alıyosa sorun yok dedi 😔
Tulayy1 Sevdapl evet doktorum sorun görmedi ama ben çok kafama taktım bide doğuma da az kaldı iyi bakamadm mı tribine girdim bi
Anneolmakisteyenkedi Sevdapl Sevdapl beslenmenizde dikkat ettiğiniz değiştirdiğiniz bir şey olmuş muydu
Sevdapl Tulayy1 ben de aynıydım. YouTube de dr Kağan Kocatepe nin bu konu ile ilgili bir videosu var. İzlerseniz rahatlarsınız biraz.