izel_ bugün gittim tekrae 5 ay once gittigimde folik asit vermisti o zamanda prolaktin yuksekti ama o doktor vermemişti. Bugun gittigim doktora anlattim her seyi folik asite devam et dedi banada haftada 2 gun yarim yarim iç ilaci dedi korunma gebe kalmaya çalış ilaci kullanirken hamile kalsan da sıkıntı olmaz dedi 1 ay sonra tekrar gel kan bakalim degerlerine tekrar bakalim dedim şu fsh ile lh a bakti biri daha yüksek olmasi gerekiyormus iste benim o yuksek değilmiş yumurtlama gözükmüyor dedi prolaktindendir bi kullan 1 ay sonra gel dedii bakalım inşallah bugun aldim hemen yarim dozunu siz pazartesi Perşembe demiştiniz bende cuma aldim ilk simdiden basladim sali cuma yaparım hemen başla dedi ilacs çünkü ama bu ay ovulasyon takibi yapmayacagim acikcasi korunsam mi bilemedim de korktum