Mge127 Merhaba anneler 2.gebelik düşünüyoruz eşimle, doktora gittik ve rahim filmini çektirmemi söyledi . Nasıl bir şey ağrıyor mu bi de anestezi diyorlar bayıltıyorlar mı yani açıklayabilecek var mı teşekkürler 🙏