duyguu11 ben 3temmuz da dolum yapmıştım ve hataydaydık hastaneden eve gelene kadar bebek isilik oldu evde zıbın şapka çorap tutuyordum. Ama Hatay’da rüzgar vardı hastane kontrollerine giderken illaki takım tulum giydiriyordum onun dışında klima rüzgar gibi evde bi esinti yoksa sade zıbın yada zıbın ve alt giydiriyordum. Yani yaşadığın yere göre değişir ama o ay genelde çok sıcak olur çok fazla takım alma ama gece yatırırken dışarı çıkarırken filan giymesi için bişeyler alın