Aslihanfindik aldım bi kere kullanmadı gerçekten şöyle düşünün o olmadan da bebekler yürüyebiliyo ve yürümesi icin bisey yapmadım bi anda elini bıraktı o gün bu gündür yürüdü bence cidden gerek yok bide o cok hızlı gidiyo tehlikeli allah korusun hatta yer kaplıyo diye ben onu zamanında satmıstım şimdi 2. Gebeligim ve bunda da almıcam cok bos biseymis yani en azından bana göre