sadbut Zuygu bende hamilelikten sonra ogrendik hic ne oldu haberim yok büyürse takip ederiz dedi doktor kaldı gitti öyle belli bi mm olmadıgı surece problem yok diye biliyorum
sadbut Zuygu sadece miyomun oldugu yerde kucuk kucuk igne batmaları ağrılar oluyordu doktorum en son ağrıyan yere baktı miyom varmis
Betulumcnmm Zuygu çok şükür iyi son zamanlarımdayim miyom var denildi inanmadım hamile kaldığım için 33 haftaya giriyorum geçen kanamam oldu kahverengi lekelenme yani ve sebebinin miyom olduğu söylendi bi risk yok denildi
Zuygu Betulumcnmm ben de Miyom aldıracak zaman hamile olduğumu öğrendim bebek ile beraber büyüyor erken doğum riskim var