rabiayy merhaba tam o haftalarda bende aynısını hissediyordum 19’a kadarda öyle sürdü benim. Bulantı yok, tansiyonum normal göbeğim fazla yemişim kadae varla yok arası. 19da hafiften göbeğim çıktı şimdi 20+5teyim göbeğim, alt bacğımda kramplarım elimi koyduğumda hafif karnımın içinde seğirmelerle hissediyorum🌸