dunnobeck Merhaba kızlar, annem uni’nin yumuşatıcı ve deterjanını almış. İçeriği temiz mi acaba kullanan/memnun kalan var mı? Ben toz sabun alacaktım aslında ama leke yapıyor diyenler vardı
rosatue dunnobeck siveno baby. Ekstra yumuşatıcıya gerek olmuyor. Yumuşatıcı zararlı bu arada, biz yetişkinler için bile.
Girlmama dunnobeck uni baby kullaniyorum hassas ciltli kizim alerji yapmadi yumusatici kullanmayin biberon temizleyici de uni baby kullaniyorum islak mendil de ayni marka
rumikaa dunnobeck kaka lekelerine leke çıkarıcı sıkıp toz sabun koyarak yıkıyorum diğerlerini deterjanla
aysinckdn Ben ecos3 kullanıyorum hem içeriği temiz hem de leke sorunu hiç yaşamadım kesinlikle tavsiye ederim