deryakrgz
Ense kalınlığı 12+3 de sınırda denmişti ama ölçü söylenmemişti
Sonra burun kemiğini de görememişti
13+5 de burun kemiği olmuşmuş ve ense kalınlığı için yorun yapmamıştı yüksek vs diye (devlet hastanesi)
İkili testimde de NT (ense kalınlığı) 0,6 mm 0,38 MoM değeri yazıyordu
İkili test sonucum 1:752 çıkmıştı
Bugün özele gideyim dedim 4,3 mm dedi anlam veremedim 0,6 mm den bir anda 4,3 mm olabilir mi??
Özeldeki bana baya detay DNA anlattı moralim de bozuldu