[silindi] 2 gündür sağ göğsüm sertti tamamen tasa kesmiş annemin evinde memleketteydik esim bugün pompami getirdim 1 damla süt çıkmıyor duş aldım masaj yaptım yine aynı gecmicek mi bu?böyle uzun süre yaşayan oldu mu
kurkmantosuzmadonna [silindi] bebeğinizi tersten emzirin . Koltuk altı pozisyonu da deniliyor . Kanallar tıkanmış büyük ihtimalle . 10 dakika içinde açılacaktır . Bana dua edeceksiniz
Elifmehmetemin [silindi] beyaz lahanayı hasla canım ilidiktan sonra göğsünde tut sonra göğsünü sağ lahanayi da buzluğa köy sagdiktan sonra da soğuk kompres gibi göğsüne koy gene canım inşallah fayda verir bide ağrı var ama sürekli sagmaya çalış ki göğsünden süt boşalsin eğer geçmezse de doktor dan bilgi al canım daha da ilerlemeden
kurkmantosuzmadonna rumikaa tersten emzirin bebişi . Süt kanalları tıkanmış muhtemelen . Koltuk altı pozisyonu da deniliyor bana dua edeceksiniz
[silindi] Elifmehmetemin çok teşekkür ederim canım kk forumda bir arkadaş yazmış tersten emziren diye hemen denedim ve anında açıldı
kurkmantosuzmadonna rumikaa ben de Google de araştırırken gördüm inanın kolumu bile kaldıramıyordum acillik oldum antibiyotik serum bir işe yaramadı sonra bu yöntemi gördüm inşallah sizde de işe yarar ama bebeğin burnu kapalı kalmasın ona dikkat edin
[silindi] kurkmantosuzmadonna ay bende az önce onu yapıyordum birinin işine yarar diye eklemeye geldim Allah razı olsun sizden de farklı bir kadin sayfasına yazan anneden de, açıldı hemen çok şükür antibiyotik yazdı bu aksam acildeki Dr ama bu yöntem çözdü
kurkmantosuzmadonna [silindi] rica ederim çok iyi bilirim o acıyı maalesef . İşinize yaramasına çok sevindim
Elifmehmetemin [silindi] bende de bu etki gösterdi diye söyledim canım ama sevindim geçmiş olsun dikkat et göğsün boşaldığından emin ol canım