Hac benim bu gebeliğimde ilk gebeliğimde de bebek iki hafta öndeydi. İlkinde normal beklediğimiz için doktor eğer büyümeye devam ederse normal zor olur diyerek 37+1 de çatı muayenesi yaptı 37+4de sancım geldi 3300kg sezeryanla doğdu. Bu gebeliğimde de bebek yine önden gidiyor ikinci gebelik ve ilki sezeryan olduğu için bebek erken gelebilir diyor doktor adet tarihine göre 33.haftada bebek ultrasonda 35-36 haftalık gözüküyordu ve o zman bana 16mayısa gün verdi 16mayısta adete göre 38haftalık olacak yani erken almayacak ama bebek o günü beklemeyebilir 10mayısta nöbetçiyim o zman bile alabilirim dedi. Ama özellikle ultrasona göre öndeyse ona göre mi alırsınız dedim hayır ultrasonda kaç haftalık olursa olsun ciğer gelişimini etkilemez ciğerleri için 38-39u beklemek gerekir dedi