Katya1 bizde şuan 21+4 üz, sizin haftalarınızda bende de aynı şekilde ağrı oluyordu ki hala ara ara devam ediyor ☺️ doktorum bu durumun normal olduğunu söyledi bir de zayıfsanız daha çok hissediyormuşsunuz rahim büyüyor yukarı çıkıyor bu sebeple yatınca daha çok etkiliyormuş. Bizde magnezyuma başladık sonrasında çok çok hafifledi şükür 🙏 sağlıkla gelsin bebişiniz ☺️