Umuteymen65 Benim de 2li ve 4lü tarama testi riskli çıktı 2li testte 1.ayrıntılı ultrasona girdiğimde radyoloji doktorum ense kalınlığının normal olduğu söyledi ve içim rahatladi 4lu testte 2.ayrintili ultrosana girdim hem radyoloji uzmani gördü ve hemde perinatolojide detayli ultrosan oldum herşeyin normal ve olması gerektiği gibi olduğunu söylediler tabiki fetal DNA vs bir sürü test önerdiler kabul etmedim ilk hamileligimde de aynı şeyleri yaşamıştim sağlıklı birey dunyaya getirdim elhamdülillah bence bu süreçte sakın kalmalı içinin rahat olması gerekiyor içindeki can çok etkileniyor detaylı ultrasonlari bekle ben bu testlerden hiç kimseye bahsetmedim herkes ayrı telden konuşup can sıkıyor bence sende bahsetme hayırlısıyla sağlıkla alırsın kucağına inşallah 🤲