Kızlar merhaba Bizde bir puset var arabada kullanmaya veya elimizde alıp taşımaya kullanabileceğimiz. Ama seçtiğim bebek arabasına takamıyorum marka farklı olduğu için. Bebek arabasını tam yatar pozisyon olanlardan seçip alsam yeterli olur mu yenidoğanken bebek arabasında puset kullanmak zorunda mıyım sizce?
Çok kararsız kaldım yardım edin