Katya1 Nazliip Evde düşük yaptım kürtaj olmadım ben doktorum 2 ay korun demişti 3.ay hamile olduğumu öğrendim
Sendenbanakalan Katya1 düşükten sonra ki bu gebeliginizle diger gebeliignizdeki belirtiler aynımı idi?
hanifegumus 10 ay sonra kaldım ama doktor bana 1 yıl korunmamı söyledi 6 ay sınra kotrole gittim folik asite başlattı bir iki ay kullan korunmayı bırak dedi ve oldu tabi ben mol gebelik geçirmiştim o yüzden biraz uzun süre koymuştu