Gunebakan 6 haftalık gebelik bugünn kontrolde yolk sac görüldü bir hafta sonra kontrol denildi, bu durumu yaşayan var mı
06haziran Gunebakan yani ben neyi sorduğunuzu tam olarak anlayamadım, yolk sac görünmesi lazım zaten o görülmeden bebek görülmez ya da o yoksa sağlıklı bi gebelik değildir
miniminisevgilim Gunebakan ben de aynısını yaşadım hatta ben de üstten bile görülmemişti vajinalle görüldü kese ve yolk sacı 2 hafta sonra gel dedi inşallah bebeğimizi de görürüz okuduğum çoğu yorum yolk varsa bebek de oluşur şeklindeydi
06haziran Gunebakan normal canım yolk sac görmek çok güzel bir şey bebiş göründükten sonra zaten haftası iyice belli olur merak etme içini ferah tut
Gunebakan miniminisevgilim bende kese görüldü karından yolk sac vajinal ultrasonla görüldü, siz kaç haftalıksınız , inşallah görürüz
miniminisevgilim Gunebakan bugün 7 haftalık olduk dün karından kese ve yolk gözüktü ama yol silik biraz bebek görünmedi 10 güne tekrar gidicem sizin nasıl ilerliyor☺️
Tatlisanne42 Gunebakan 6 haftalıkken çok nokta kdr oluyor bazilarin büyük oluyor da ama 6 haftalıkken de gorulmeyebiliyir haftaya kesin görürsün bebeği cnm
Bsyt Gunebakan canım bende 5+1 de karından usg ile keseyi gördüm 12 mm ama yolk saç görülmedi normal mi