Bebegin gelişimi yavasladigi için 38+1de sezeryan planlandı. Kilosu 2.800. Geçen haftaya kadar normal gidiyordu haftalık 200 gram şeklinde. Bu hafta böyle oldu. 90 gram almış. Doktor da çok gerektirmeden alalım dedi. Zaten seker de var. Genel olarak sağlıklı ve minyon bir bebek daha önce de demişti doktorum. Sağlıklı olduğu için sorun etmiyorum sadece sonrasından biraz endişeliyim. Sütün gelmesi, emzirme, toparlanması… benzer hafta ve kiloda doğum yapan tecrübeli anneler doğum sonrasında neler yaptı merak ediyorum 🥲