Miniminia Şu an 10. Haftayım ve gerçekten hamile kaldığımdan beri neredeyse midem şişti. Henüz bebek göbeği yok ama göğsümün altında midem çok şiş. Bu durumu yaşayan, çözüm bilen vs. var mı?
Fatmanur_altun Miniminia ay bendede öyle bende 10 haftaligiim ama midem çok sis bulantilarimda artiyor bu yüzden sebebi ne bilmiyorum ama hamilelik olduğu kesin😂
Miniminia Fatmanur_altun hamilelik bence de mantıklı neden .dd mide bulantısı üst düzey, wc çok sık, acaba gaz mı diyorum bu şişlik ama öyle 3xtrem bir gaz problemimde yok