Kızlar nişanda adet olmam gerekiyordu hala olmadım gebelik testinde de maalesef negatif çıktı pcos yüzünden gecikmem oluyor her zamanki gibi tam düzene girdi diyorum bi bakıyorum tekrar düzensiz oluyor ne yapacağımı şaşırdım bu ay takmayayım dedim ama gecikme oldu öyle olunca da direk acaba hamile miyim psikolojisine giriyorum ister istemez ve bu durum çok kötü 4 yıldır evliyiz pcos haricinde benimde eşiminde bir sağlık sorunumuz yok çok şükür ama bunlara rağmen olmamasına çok üzülüyorum