Sehriban_30 Merhaba hanımlar bugün adetimin 1. günü bugün muayene olup iğne kullanimina başladım ama aklıma takılan adetin 2.gunu ignelere başlanması gerekmiyor mu neden ilk günden başlattı bu durumu yaşayan varmı acaba
mucizebebegimmm Sehriban_30 doktorunuz rahim-kanama-hormon gibi şeylere bakarak karar vermiştir muhakkak. O yüzden doktora güvenin bence. Demek ki öyle uygun görmüş 🥰 Güzel haberler almanız dileğiyle 🌸
mrp2023 Sehriban_30 hayır buna doktorunuz karar veriyor, 2.günde başlatan var 3.günde bazende 1.gün duruma göre
Sehriban_30 mrp2023 mucizebebegimmm Bian tereddute düştüm acaba doktor yanlış anlayıp 2.gun olduğunu falan mı zannetti diye
mrp2023 Sehriban_30 ultrasonla muayene ettimi? ettiyse söylediğiniz sözlerin bi önemi yok 😅 yumurtalara vs. Bakıp kan tahlili yapıp karar vermiştir
mucizebebegimmm Sehriban_30 yok yok, siz içinizi rahat tutun. Dahada içiniz rahat etmezse bi daha ki kontrolde doktorunuza sorun 🌸
Sehriban_30 mrp2023 evet muayene oldum yumurta sayılarını da söyledi 😂yaa ne bileyim çok heyecan ve stres içerisindeyim 🙈🙈🙈
mrp2023 Sehriban_30 yumurtan ne zaman istenilen olgunluğa gelirse çatlatma iğnesine geçicek doktorun zaten günlere takılma hiç
Sehriban_30 mucizebebegimmm Bir daha ki kontrol Pazar günü sekretere sordum şimdi ama başla sorun yok deyip beni başından saldı resmen 😂😂Bu sekreterler doktorlardan daha kibirli halbuki doktorum şeker gibi çok ilgili
mucizebebegimmm Sehriban_30 sekreterler bazen gerçekten bayıltıyor beni 😂 doktorlardan çok daha bakımlı ve doktordan daha çok azarlayabiliyorlar gerçekten 😂 sebebi ne henüz bulunmuş değil bence 😂