bsckr Arkadaşlar ya bu haftada daha yeni basladı bulantı ama sanki açmışımda o yuzden midem bulanıyomuş gibi oluyo.Mecbur zorla yemek yiyorum.Kendimi sıkmasam kusucam.kendimi tutuyorum kusmamak için. Yaşayan var mı bu durumu? Bu haftada başlaması normal mi ya daha erken baslayıp bu haftada bitmiş olması gerekmiyor mu of
caglar0 bsckr 5.haftada başladı 17.haftaya giricem hala devam ediyor günde 2 tane prilam içiyorum. Hatta bazı günler ilaca rağmen öğürmelerim durmuyor. Tamamen kişiye özel bi süreç olduğunu düşünüyorum ne zaman başlayıp ne zaman biteceği
06haziran bsckr açlıktan başladığını düşünüyorsanız yine de ağır beslenmeyin çubuk kraker ya da yoğurt vs gibi şeylerle önce bastırmaya çalışın sonra yiyip kusmak daha kötü tam 8. Haftamda başladı bulantı ve kusma bugün 29+5 ve bu sabah iki kez prilam içmek zorunda kaldım bulantıdan dolayı tabii ki benimki bi tık özel bi durum herkeste bu kadar uzamıyor ama sizde daha çok yenisiniz daha bitmez bulantılarınız
Zhdnl bsckr bu haftada başlaması normal benim bulantım fazla olmadan kusma isteği geliyordu bi anda sabah aç karına özellikle bazen kahvaltıdan sonra bazende akşam yemeği sırasında bi anda kusmaya gidiyordum çok zor gerçekten içim dışıma çıkıyordu ama 13. Haftamda bitti tamamen doktorunuza bulantı için ilaç yazdırın
NoName_ bsckr 7.haftanın sonlarında mide bulantısıyla öğrendim bebeğimi açken oluyordu daha çok ağzıma bişey atınca da öğürme hissi geliyordu hiç kusmadım hep öğürtü olarak kaldı fazla aç kalmamaya çalışın
bsckr 06haziran ya açta olmuyorum işte.Mecburi bişey yemek zorunda kalıyorum.Ağırda beslenmiyorum anlamadım ya umarım hiç kusmam:(
Nisakmn Merhaba bu bulantılar gün boyu sürüyor mu benimde şuan sürekli midem bulanıyor sabah 9da başladı akşam 7.30 hala devam ediyor normal mi
ebrununikizleri bsckr yaa kesinlikle benimde öyle oluyo ve anlamıyorum açlıkmı bulantı mı çünkü mide kazınması gibi oluyo yemek yiyeceğim zamanda bulantım oluyo değişik bi döngü bende 8 haftalığım benim 6 haftalıkta başlafın
Ebruebos Kişiden kişiye değişiyor bulantı. Benim 7. Haftada başladı 8,9,10 da şiddetlendi 12 den sonra biraz yemek yiyebildim şuan 16 dayım daha iyiyim biter gibi bir kaç haftaya. Çok zor bir süreç gerçekten anlatılmaz yaşanır.
Beyza007 bsckr ben de aynıyım sabah 5 de kalksam da midem kaziniyor ama aç değilim mecbur yemek zorundayım yemesem hemen ogurmeye başlıyorum birkac gündür başladi umarim hemen atlatırız