Kızlar gece 12 gibi mideme gaz sancısı gibi bir şey girdi. Eşim sırtıma masaj falan yaptı hafiflemedi. Ne kadar yürüyüş yapsamda maden suyu icsemde hafiflemedi sancım. Geçirmek için her şeyi yaptım ama asla hafiflemedi aksine arttı ama basbaya gaz sancısı. Bu arada 38+2 haftamdaydim. Ne olur ne olmaz hastaneye gidelim dedim. Açılmama falan baktılar 1 buçuk santim açılma olmuş. Doğum başlamış dediler. Sancım arttı baya sonra korkudan mı neden bilmiyorum benim tansiyonum fırladı. Akşama kadar asla düşüremediler. Açılmam da kaldı öyle ama sancım devam etti. Tansiyonum düşmediği için suni sancı veremediler. Aksam sezaryene alindim. Yarim uyusturdular ama hissettiğim için ve panik olduğum için tam narkoz verdiler. Uyandığımda elime dünya tatlısı oğlumu verdiler. 25 gün oldu. Keşke bu kadar ön yargılı olmasaydım sezaryene. Sonraki süreç sandığım kadar zor geçmedi. Benim doğum hikayemde böyle. Hep vajinal doğum planladım amaaa öyle kısmet olmadı. Çok şükür sağlıkla atlattık. Darisi çocuk isteyen ve doğumu bekleyen tüm kız kardeşlerime🥰