Hanımlar kesem düzensizdi haftası 3 haftadır hastaneye gidiyorum sürekli bugün sonucum belli olacaktı 3 farklı doktorun görüşüyle hem özel hem devlet bebek oluşmadı yolksac var sadece oda şişmiş kese etrafında kanama vardı 3 haftadır lekem vardı kürtaj dedi hepsi perşembe sabah kürtaj olacak yarın resmi tatil olduğu için kaldı ama şu an karnım biraz ağrır ve wc giderken kahverengi lekem kırmızı kana döndü minik minik kan bıhtısı geldi perşembe gününe kadar bir sorun sıkıntı olur mu benim için acaba
Geçen sene de kürtaj oldum bu 2 olacak genetik bölümüne sevk etti doktor