Kese görürüm diye gittim fakat goremedim beta degerim dusuk oldugundan.
Ve kan pihtilasmam var igne almam gerek dr kalp atisi duyduktan sonra veririz dedi bu konu hakkinda bilgisi olan var mi acaba? Hamile kalmadan once sonuc gosterdigim dr hamile kalir kalmaz demisti ama bilemedim ozele gitsem mi acaba bir de hanimlar