Benim kızım da 12 gunluk bende antibiyotik kullandim 3 kilo.80 gr dogdu şuan 2.800 gr olmuş kilo almamış dedi ikinci kontrolde de şuan perşembe birdaha çağırdı sarılık da var 12 çıktı sonucu valla sut var buzluğa bile atıyorum ama mama takviyesi iki kere verin dedi bakalım canım