Ayse0434 benimki de o civarlarda olsaydı iyidi kilosu istediğimi yiyemiyorum aç kaldım gibi birşey normal doğum çok istiyorum doğuma kadar çok kilo alırsa doktorum sezeryan yapar diye düşünüyorum o korkutuyor beni yoksa kilo almasını bende isterim 😂😂