Ariadne Selam hamisler emzigi hangi marka kullaniyorsunuz kac tane aldiniz ilk gebeligim oldugu icin cok fikrim yok alirken neye dikkat edilmeli vs. Yardimci olur musunuz
Rbsss2- Ariadne aşkım o tamamen sana ve bebeğe kalmış bir durum Philips Aventi tercih edebilirsin ucu düz bibs marka emzik var damaklısı birde ucu anne memesi gibi olanları ama bebeğin hangi emziği tutacağı tartışılır bir de doğumdan çıkar çıkmaz yanında kim kalıcaksa söyle direkt ağzına versinler diğer türlü kolay kolay almıyorlar emziği
Eceunverkanra Ariadne Merhaba, ben oglumda inat ettim emzik vermeyecegim diye sonra alistiramadim hic emzik emmedi, simdi kızıma hemen vericem hem bibs hem de avent aldim hangisini tutarsa eger onlari da tutmazsa digerlerini deneyecegim
Ariadne Rbsss2- aaa oyle mi tesekkur ederim annemler kayinvalidemler gorumceler hep gelecek onlarin en az 2ser cocugu var biliyorlardir muhakkak ama kimse soylememisti daha once bana
Ariadne Eceunverkanra mantikli olmus ben de iki tane almayi dusunuyordum cogunluk avent ve bibs demis
Talentedmom Ariadne ben Philips avent ultra air gece aldım 2 li karanlıkta da parlıyor ilk oğlumda çok emzik denemiştim sadece bunu tutmuştu
hermione_granger Ariadne damaklı ve yuvarlak uç tutmadı oğlum Philipsleri red etmediğini okumuştm ondan aldım ikili satlıyor zaten direkt tuttu
10gamze Ariadne philips avent ultra air hemen tutuyorlar ama bir yaşına kadar bir yaş sonrası wee baby kullandım aventin büyüğünü tutmadı
sadbut Ariadne valla ben avent 0 6 aldım 2 li kutuda bi de denk gelmistim mamajoo aldim markettede we baby gordum onu aldım hepsini kullanacagından değilde bebekten bebeğe değişebiliyormuş tutmuyorlarmıs tek bi tane alıcaksanız avent öneririm baya arastırmistim