Satiu Benim su gelişi diye yatışımı yaptırdılar sonra sancı odasına gittim tabi eşiniz varsa yanınıza alıyorlar doğum anına kadar destek oluyor benim eşim çocuklarımızın başındaydı kontrole gittiğim doktor gelmedi nöbetçi doktor da öyle sadece ebeler var Allah razı olsunlar hepsi birbirinden iyi anlayışlı ebeler var sancı çekerken masaj yaptılar zaten sürekli gezdiriyorlar güzel ilgi alakaları Allah herkesi iyiler ile karşılaştırsın