Kızlar 35 haftalık gebeyim dün bugün İki gündür bebişin eşyalarını ütüledim bitirdim biraz da yoruldum açıkçası.. bugün ilk kez adet ağrısına benzer bir ağrı hissettim birkaç defa çok yoğun ya da beni çok rahatsız edici şekilde değil ama korktum da açıkçası. Yorulduğum için olabilir mi? En son cumartesi nst ye girdim herhangi bir sorun yoktu şimdi yine cumartesi günü gideceğim. Cumartesi günü idrarda enfeksiyon çıktı fakat idrar yaparken yanma olmadığı için doktor çok üzerine düşmedi, Bir de çok az az idrar kaçırıyorum yani idrar diye düşünüyorum uzun süredir. Acaba bu enfeksiyondan olabilir mi ya da bebiş çok baskı yapıyor üstten alttan durmuyor onunla ilgili midir.. karnımda da çok sertleşme oluyor Çok acemiyim korkuyorum da 😭😭😭