tugcebaby1 Kızlar 27+0 haftalığız bu çocuk hep ben uyanıkken ayaktayken oynuyor ben uyurken yada yatarken oynamıyor😂 bazı anneler geceleri uyuyamıyorum falan diyorlar bizimkinde mi problem uyanıksam uyanık uyuyorsam uyuyor
esra34_ Kız ne güzel işte şükretmek lazım 😂😂 benimki uzandım an ruvanş a geçiyor bazen uyuyamiyirum bazen onun sayesinde uyanıyorum eşim diyir kızım beni baya tekmeledi 🤣🥴🥴/ eşime sarilarak uyuyorum/