Masal26 Momiesss ilk gebeliğimi orda yaptım 2 yıl önce suan ikinci gebeliğim onu da orda yapmayı düşünüyorum.
Ayse3434ay Momiesss benım yakınım yaptı normal doğum ldrp odaları gıbıymıs odaları aynı odada hem sancı cekıp hem doğum yapmış ıkı cocugunuda orada doğurdu çok memnunlar
Momiesss Masal26 hangi doktora gidiyorsunuz cati muayenesi yapildi mi peki 37. Haftamdayim doktorum daha birsey demedi
Masal26 Momiesss çatı muayenesi için daha erken galiba şuna 20. Haftamdayim Merve yıldırım var ona gidiyorm
Momiesss Ayse3434ay evet bu konuda bilgim var icim rahat ama artik son zamanlardayim bebek bas gelis ama vucudum vajinal doguma uygun mu catım ne durumda acaba bunu merak ediyorum doktorum da bu konuda birsey soylemiyor
Masal26 Momiesss acildeki ebe doğurttu pilanli bir doğum değildi bu doktor yeni gidiyorum şimdilik iyi doğum odaları konforu bence iyi ve temiz sıkıntı yaşamadım.