37 haftayız 30 dan beri randevu yok özele gittim iki hafta önce ondan beri bebeğimin durumu bilmiyorum bugün randevusuz gittim almadı acile çık yatışın yapılsın alınsın dedi keşke bi baksaydı suyu kilosu nasıl gün verilseydi en azından. Özel 4 mayıs dedi ama bebeğin sağlığına göre onu dedi ya hamileliğin başında. 3.sezeryan olcak gittiği yere kadar gidicem, acile gitsem direk yatış yapılıp alıncak çocuk bu yüzden gitmedim