Bethowen20 37. Haftada yapacağını söyledi 37+4 te kontrole gittim . İlk başta yattım bacaklarımı açmadım o da jel sürüyordu bana bakıyor şimdi gülüyor korkuyorum dedim 🤣🤣 ama korkma doğumun normal gözüküyor o yüzden hep muayene olacaksın dedi iki elimi tuttu okşadı sonra dizlerime koydu doğumda bazı kadınlar ellerini dizlerine koyuyor kendileri açıyorlar bacaklarını dedi bende o an istemsizce açtım sonra ben anlamadım dediki girdi şuan ama asla birşey hissetmiyorum 🤣🤣sonra parmaklarıyla üste doğru bastırdı birazda alta ama anlamıyorum sadece kayıyor birşeyler içimde🤣🤣 tamam dedi 10 saniye sürdü inanın ben boşuna kendimi kasmişim gitmeden önce doktorun yaklasimi çok önemli. O an hiç kasmadim tamamen saldım kendimi . Birde ben acı korkusu değilde o pozisyondan korkuyordum yani öyle durmak beni irkitiyordu . İnanın çok acıdı yandı bağırdım ortalığı kaldırdım diyenler kendini kasanlar ben kendimi saldım baya bi çünkü vajinal doğum istiyorum cesaret ettim . İlk gebeliğim ve kan alınmasından iğneden bayılan biriydim.siz düşünün hamilelikte alıştım iki ayda bir kan aldırmaya 🤣🤣