10gamze Şu an nasıl bilmiyorum aslında, 4 yıl önce Balıkesir’de bulunuyordum. Alaaddin bey takip anlamında maddi açıdan yoran bir doktor değildi. Sık sık gitmeme rağmen muayene ücretlerini sadece ayda 1 olacak şekilde alıyordu. Detaylı ultrasonu kendi yapıyordu. Bilgisine de güveniyordum açıkçası. Devlet bilgim sıfır, kalbim durmadığı sürece bakmazlar gibi geliyor bazen 🥹 başka bir ilde erken doğum sebebiyle gittim 2 hafta önce, gelmek için bu saati mi bekledin mesaim bitti dedi bir doktor. Soluğu 200 km ötede almak zorunda kaldım diyeceklerim bu kadar 😂