Anneler 26 haftalık hamileyim. Ve az bir yer yürüsem veya ayakta dursam ağrıdan ağlayacak oluyorum. Karnım kaskatı kesiliyor belim yırtılıyor sanki. Geçen cuma randevum vardı.10 dkk nst kontrolü yapıldı o esnada birşey çıkmadı. Ama bugün ağrıdan nefes alamayacak seviyeye geldim. Böyle bir durum yaşayan var mı?