Merhaba kızlar ben 37+5 haftalığım. dün akşam saatlerinden beri bel ağrısı ve beraberinde bacak çekilmesi ağrısı hissediyorum gece 12 de doktora gittik ebe muayene etti açıklık yok dedi. Nst de az az sancı görüldü eve döndüm ama bu sabah yine aynıyım. Böyle olup doğumu gerçekleşen oldu mu? Ne normalim ne de doğum sancılı bir acayip arada haldeyim 😞