Merve_kucuk Edanurr011 32+1 günlükken 2300 dedi doktor. İyi/kötü bir şey de demedi. Zaten ultrason ölçülerine de pek inanmıyorum ben.
Noluyoya Arkadaşlar kilo karşılaştırmak çok saçma değil mi doktor fazla mı az mı söylüyor zaten burda yazıp zayıf bebek annelerin ve kilolu bebek annelerinin kendine kötü hissedip karşılaştırma yapmasından başka işe yaramıyorsunuz
Edanurr011 Noluyoya her çocugun gelişimi farklı kilolu da olabilir zayıfta öenmli olan sağlıklı olması ki herkes böyle düşünüyor bnce.sadece bilgi alışverişi yapıyoruz burda kendilerini kötü hissetcek bi konu olduğunu düşünmüyorum açıkcası
Tugbaaaaaa-32 Edanurr011 çok teşekkür ederim amin inşallah 🙏 hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kavuşalım😊
sadbut Bus-ra590 valla benim bebişede oyle dedi doktor hareketleri falanda baya iyiydi ilerde olmasıda cok iyi değil diye biliyorum , detaylı ultrasonda kilolu dogurmak iyi değil demisti pernatoloji uzmani
busrademirerol Bizim d ebugun kontrolümüz vardı 34+2 deyiz 2330 olmuş ama karın bölgesini 33+6 da görüyorum 10 günlük takipte yeniden bakalım dedi biraz moralim bozuldu korkma birşey yok her şey yolunda dedi
Kajuali Edanurr011 31 haftayken 1802gr demişti doktorum ben kilo konusunda pek inanamıyorum cihazlara ilk hamilelimde bebeğime 4250gr demişti 3980gr doğmuştu etrafimda da aynı soylenimleri çok duydum