Kızlar geçen ayın 23 ünde regl oldum 29 da temizlendim bu ay ayın 10 tek seferlik kahverengi 11 inde ise tek seferlik kanama şeklinde lekelenmem oldu normalde ayın 20 sinde regl olmam gerekiyor du ama hala olmadım 3 gün gecikmem var şuan dün test yaptım silik şekilde çizgi çıktı bugün kan tahlili yaptırdım kanda birşey çıkmadı bu durumu yaşayan var mı aranızda erken olduğu için mi çıkmadı kanda sizce hamilemiyim